zaterdag 13 februari 2016

Join our Karl Lagerfeld giveaway!


Giveaway!
giveaway Karl Lagerfeld

Giveaway 

You can be the owner of this stylish Karl Lagerfeld doll from French designer My name is Simone.


How to win?

Just leave a comment on our blog, or on our Facebook page
The winner will be announced on this blog and on Facebook on February 21th.



Wij geven een Karl Lagerfeld pop van de Franse ontwerpster My name is Simone weg. 
Je maakt een kans door een reactie achter te laten op dit blog, of op onze Facebook pagina.
Wij maken de winnaar bekend op 21 februari a.s. (op dit blog en op Facebook).



Congrats ░R░o░l░i░n░e░ ░D░a░ ░C░o░s░t░a░-░S░c░h░o░u░t░e░n░ . You're the winner!


2 opmerkingen:

  1. Ja! Ik zou de Karl Lagerfeld knuffelpop graag winnen voor mijn zoontje Drago, hij word 3 jaar op 08-03-2016, dus het zou een mooi cadeau zijn. Als ik de foto laat zien zegt hij: mooie bril, ik wil het graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! Ik zou de Karl Lagerfeld knuffelpop graag winnen voor mijn zoontje Drago, hij word 3 jaar op 08-03-2016, dus het zou een mooi cadeau zijn. Als ik de foto laat zien zegt hij: mooie bril, ik wil het graag :)

    BeantwoordenVerwijderen